kvällstankar


Tja mitt namn är gillizz1 och jag är klaustrofob. Jag gillar mörker och blod. Helst så mycket blod som möjligt, typ SAW-filmer. Me likey. Skadeglädjen när någon tvingas skära av sig sitt ben för att får överleva eller när någon får en spikhjälm ihoptryck är oumbärlig och underbar. Eller när en man ligger i två delar på marken och fortfarande lever och inte en jävel försöker hjälpa stackaren när han så sött ligger där och puttar in sitt inre i magen eller gungar på fettet. Gör det mig konstig att njuta av sådant?
Gjorde föresten en ny upptäckt idag www.sjalvmord.se. Återigen, gör det mig konstig att tycka att det är skitkul att någon jävla nolifer gjort en hemsida om hur man ska göra för att ta sitt liv? Att han tillägnat sidan åt de som haft mod nog att genomföra sitt självmord, men han/hon själv är en patetisk jävel som ännu lever. Är det inte lite dubbelmoral och ironi att personen i fråga lever men ger andra tips och råd om hur de ska ta sitt liv? Att det finns en topp 15 lista på hur man lättast tar självmord i Sverige. Att de har en chatt där man kan diskutera hur ens självmord skall gå till, och kanske ännu mer intressant att det finns en v.i.p chatt för de som är "mogna" nog.  Hur är man mogen på en självmordschatt? De mogna borde ju vara de som tar sitt liv i sådana fall eftersom det är det hela grejen går ut på. Men om man tar sitt liv så kommer man ju aldrig till intre cirkeln aka v.i.p chatten. Jävla dubbla budskap på den sidan. Något annat extremt komiskt är att sidan påpekar att man ska ha diskat och städat innan man tar livet av sig, det ger ett bra intryck när man själv dinglar i repet tydligen. Det är också viktigt att man tar ansvar och ger katten/hunden mat och rastar dem innan. Man vet ju aldrig hur lång tid det tar innan någon finner ens kropp nerpissad och nerskiten, då ungefär 99% av alla som dör tömmer tarmarna. Galet fresh.
Ahja för övrigt gillar  jag långa promenader vid stranden och mysiga hemmakvällar.
Stay in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0