Söt

Hallå alla godingar!
Gillizz2 är äntligen tillbaka! jag vet jag vet, ni alla har saknat mig, ni behöver inte tänka det, jag vet ;) Själv har jag glidit runt på Oxfordstreet (London, England för alla er som inte är lika smart som jag, hihi) och shoppat som en riktig tjej ska göra! Men men, när jag väl kom till flygplatsen, i torsdags, så fick mitt bagage bara väga 15 kg max, jag ba VAA WTH!?!? och trodde att jag skulle dö av olycklighet... när vi vägde min väska så vägde den redan 10 kg, jag var helt förstörd! SHOPPA FEM KILO?!?!? det är ju inget, ingen shoppar så lite, daaah.... Så då kom jag på den otroligt smarta ideen om att köpa en ny väska där nere hihi, smart va? jag är sååå smart<3 Men men, allt jag shoppade får inte plats på en bild, så här kommer lite smaskiga fynd från helgen

På bilden är det min nya kappa i Engelskt stuk, smycken i guld (fint till hösten) mina favoritprodukter från clinique och en tröja från Dorthy Perkins<3 Shoppade även en ny väska till, flertal tröjor, en ny Väst och självklart skoooooor!
Mina nya kängor är mina nya älsklingar! pussss på dom

XOXO Gillizz2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0