shoppshopp

Hej alla glada!
Idag har jag spenderat min dyrbara tid med en av mina bästa dvs Jennifer!<3 Vi har shoppat skrattat och fyndat! mihih den bästa shoppingen! Jag visar er kära läsare vad jag köpt idag på bilden nedan, men favoriterna är leopardhalsduken som kommer att vara sååå inne snart (såg det i London, eftersom att de är lite före med modet där! hihi) JAG ÄLKSAR LEOPARDMÖNSTER!<3333333 andra favoriten är hårsmycket, som kommer att klä mitt huvud perfekt! fast kom på dock, att det inte går att bli mer perfekt än vad det redan är, daah! Jag är så söt ju :) Resten är bara lite allmänt nytt som är bra att ha!
Ikväll ska jag åka till MR.?... hihi busig jag är va?;) kommer att bli mys!
Beställde även ett par nya partyklackar till nästa helg, men de får ni vänta 2-3 dagar på att få se. Jobbig jag är mot er!


Hoppas ni njuter av helg lika mycket som jag!

XOXO Gillizz2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0