Shopping

Ett dramatiskt liv kräver dramatisk shopping.
Me Dress SEK 299, Jeane Blush - NELLY.COM
Me dress, så jäkla snygg
Marble SEK 129, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Beställde dessa skor, mhmmmm 14 cm klack och 3,5cm platå! MUMS!
Marble SEK 129, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Var bara tvungen att ha de, i både aprikos och mörklila, såå jäkla fräscha!
Mega Wink Mascara SEK 59, Wet n' Wild - NELLY.COM
Blev även denna mascaran för jag har hört att den ska vara grym :) Så får hoppas på det.
Det är ju inte direkt så att jag betalat detta själv, nej självklart inte. Det är pappa som betalar, hur skulle det se ut om jag faktiskt använde mina egna pengar? tss..
Vem behöver en kille när man kan leva på kärlek till sina skor?! - Gillizz1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0