shit azzå....

Hej älskade bloggisleeezzaree<3
Jag finner bara ett ord, eller det är tre ord, hmm.. finner bara dessa ord(?) eller vafan.. finner bara en förkortning (jag är så jävla smart azzå!;) ) för allt som händer i denna underbara bloggvärld just nu! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!! Hur kunde så smaskiga rykten bli sanna? Paow, vilken tjeey! snacka om att skaka om i godispåzen! Detta drama kan ingen ha missat idag! bästa som hänt på länge. Fast, världen gick under lite med, KISSIE HADE RÄTT!? om hon kan ha rätt om något, vem är inte smart då? och då kommer smartingar som jag ses som Einstein snart, pinsamt!
aja, tydligen var det en bomb i Kalmar idag med, men men. KISSE HADE RÄTT!?!?! vafan, mår dåligt..
Har gått utan smink hela dagen idag igen, så vet inte hur min dagens facelook ska se ut... men idag har jag iaf haft biologi, så lägger upp en gamal bild från kemin! hihi

asså gaah va snygg jag var för två månader sedan! super söt ju!

XOXO Gillizz2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0