oturen är på min sida

Hej alla gnagande ekorrar
Idag hade jag tänkt att lägga ut ett inlägg om hur pepp jag är för festligheterna som dyker upp i helgen, om hur jag och Gillizz1 har peppat i ungefär en månad nu. Men efter all otur som har dränkt oss denna vecka, har den även dödat alla mina peppkännslor.. Jag tänker ist berätta om den så omtalade olyckan jag råkade ut för igår.
Det började med att jag var lite hänging på morgonen, men jag är en så smart och söt tjej, så jag åkte till skolan ändå och tänkte att om det inte försvinner har jag våran älskade sjuksköterska<3 att besöka efter droger. Men kom sedan på att hon inte jobbar på fucking onsdagar, den jäveln, älskar inte henne längre, den töntiga kärringen heter hon nu! Efter MatteC lektionen gick det inte att stå ut, så sa pussbye love you bitch till Gillizz1 och begav mig hemåt.
Väl hemma och sovit bort två timmar, var jag tvungen att gå in i det andra huset för att koka en kopp blad/marijana te för att lugna febern, tog på mig mina gulligaste badtofflor och började gå, och klant som jag är tittade jag inte riktigt vart jag satt min fot och glömde helt bort att det var ett trappsteg till, trappor är fan osynliga, man ser de ju inte, den jäveln som uppfann dom ska få ett argt mail av mig! Men men! vips en sekund senare låg jag på marken och min svanskota ömmade som mensvärk. Så idag, sömnlös och febrig med en rygg lika illa som en gammlings, är jag inte pepp. så kära läsare, dagens råd är att VARA VAKSAM OCH UPPMÄRKSAM I NÄRHETEN AV TRAPPOR!

Men fick även hem skorna idag som jag berättade om i lördags, som jag ändast beställde för helgens aktivitet... Men det är mina nya älsklingar ändå<33


XOXO Gillizz2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0