Det första inlägget måste ju vara något speciellt

DAGENS OUTFIT
hihi
Har nyss tränat fotboll,du vet det där när man springer efter en boll och siktar på mål..HELT meningslöst. Därefter tog jag i alla fall en sån rejäl powerwalk så imorgon kommer jag gå som jag skitit på mig. Men vad gör väl det, finns ju värre anledningar att gå som man skitit på sig... rape, frivilligt, spark i arslen the list goes on.
Just nu ligger jag nyduschad och ren i sängen och förbereder mig mentalt för att dra ett sånt jäkla sleepmode.
Ville bara ta tillfället i akt och be hemskt mycket om ursäkt för att jag inte orkade ta trehundratjugosju bilder på mig i handduk och utan smink. Jag är ju så jävla söt utan smink, om du frågar mig. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0