choklad och fjärilar är min melodi

Ser ni hur snygg jag är? OCH jag poserar som en Gud. typ som Afrodite eller Zeus från den grekiska mytologin. Shit jag äger som kan allt sådant! Hur många visste dt liksom? Ni som visste kan ju höra av er eller så. Jag nås på 072-tequila.
Denna bilden är för övrigt inte ny, men asså vad gör det? Jag är ju lika snygg hela tiden. Nu tänkte jag gå och äta lite choklad i min säng, sen drömma hela natten om alla vackra fjärilar där ute i den vida världen.
JAG ÄLSKAR CHOKLAD OCH FJÄRILAR. Måste ju såklart få veta vilken som är eran favoritchoklad min är i alla fall schweizernöt by Marabou, och min favoritfjäril är citronfjärilen. Funderar på att döda några nästa sommar och sätta i håret vid midsommar. Vad tror ni?

IMORGON ska vi ha trafikdag i skolan. Då kanske ni frågar er; Vad är trafikdag? Då vill jag bara säga det, jag har inte en aning, men jag slipper lektioner så är glad ändå. <3<3<3<3<3<3<33<333<33<3<3



Fuck you and have a nice day - Gillizz2






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0