Blooop

Idag vet jag inte vad jag ska skriva om, som min käre vän Gillizz2 skrev i tidigare inlägg så har jag stukat foten. IGEN. och därmed rivit upp gammal skada, dock känns foten redan bättre och jag hoppas på att kunna ha klackarna i helgen :) ANNARS GÅR JAG INTE UT:.... Mitt Bandage börjar kännas lite äckligt dock, haah egentligen är det inte äckligt bara jag som har lite bakterie och smutsskräck gällande sådant här, plus att jag avskyr fötter.

Det är inte bara jag som haft otur denna veckan. NOPE. GIllizz2 åkte idag hem från skolan då hon inte såg så pigg ut. Tydligen hade flickebarnet feber och gick runt och valsade, och kabbooom så ramlade hon och slog i svanskotan. Hon har även meddelat att det tog henne 20 min att gå från soffan till toaletten, kissa och gå tillbaka. Så hennes svanskota är inte okej.
Vem är det som försöker skada oss? Vill ni inte att vi ska ut på lördag och festa tills benen inte bär? Vill ni inte att vi dansar tills morgondagen gryr. Börjar tro att det är mitt ex som kastar en spell på oss. Han gillar inte alkohol och dylikt så han kanske tycket att jag missköter mig. Men nytt liv nu, så I dont care.

Fuck you and have a nice day - Gillizz1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0