bad update

Nu är det så att bloggens uppdatering har varit som en kaktus i anus. Det vill säga inte bra, inte skön och inte passande.
Gilliz2 har befunnit sig i London baby, sedan torsdag och jag har haft mycket annat för mig.
Torsdags så var det råplugg om riket bakterier.
Fredag var jag i skolan till fyra sen hem och sova ifatt, eftersom jag bara sov 2h natten innan. Runt 19.00 åkte jag till Erik och kollade på Idol och snackade skit. Mycket bra stuff och behövligt i dessa svåra tider.
Det gode fortsatte in på lördag då jag tog fram bankkortet och for till Kalmar med Mattias för att shoppa upp alla mina pengar. Vi åt pizza på Viktoria och fikade på Ikea två gånger tror jag. Var hemma från Kalmar runt halv nio. Sedan var det fix och trix och så for jag till Brinck runt 23.00 där det var fest tills natten blev dag. Kom hem runt halv fem på morgonen.
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Gårdagens fest gjorde sitt och jag är trött och seg.
Bild innan jag åkte och festade.
Fuck you and have a nice day- Gilliz1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0