oh my god

Har länge funderar på när sötizen Peter08 ska göra något åt sin groteska näsa. Kan han inte bli lite mer som sin syster Kissie? Vi har ju samma bh-storlek hon och jag <333 Han är även blek by the way.... VARFÖR, VARFÖR GÖR KISSIE INGET ÅT DETTA. Inte nog med att han är blek, har ful näsa.. ne han ska ha en ful piercing i ögonbrynet också. SKANDAL, och så leker han player på Stureplan? Lilla gubben, är nog mer så att du super ner kvinnor, har sex med dem, sen vaknar de ur sin psykos och rymmer för sitt liv.
Tur att jag är så jävla snygg själv så jag kan klaga på alla andra eller hur sötizar?! <3333

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, sant! Den näsan är verkligen ful! Min är inte heller så snygg men ändå..

2010-11-05 @ 13:55:17
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0