Hej alla glada!

Bloggtorkan är enorm, eller egentligen har i alla fall jag hur mycket som helst att skriva om men har inte riktigt tid på grund av skolarbete och dylikt. Vi har prov i kemi och matte samt bokredovisning, bokrecension, psykologiredovisning och jag måste skicka in psykologiarbetet vilket jag inte hunnit heller. 
Idag började jag på detox. Skall avgifta min kropp från allt slagg och gift som den innehåller. Detta innebär att jag lever på vatten och pulver nu i två veckor... Vet inte hur det skall gå men hört att det är bra för kroppen att göra sådant här en gång per halvår i alla fall. Jag ser det som en utmaning, helst eftersom jag älskar att småäta och har ett stort sockerberoende. Tycker lite synd om Gillizz2 som ska stå ut med mig nu i två veckor,för jag vet ju inte alls hur mitt humör kommer vara. Vi får hoppas på det bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Gillis

annars är kött gott

2010-11-10 @ 22:08:18
URL: http://beatyourkids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0