Händer inte mycket

Skulle kunna begrava mig i plugg just nu, men det känns verkligen inte lockande. Jag är irriterad på det mesta idag, har nog vaknat på lite fel sida. Min far ska ha hit någon random brud ikväll och jag vill inte vara hemma. DET SUGER ATT VARA SJUK....men är på bättringsvägen, bara halsen kvar  :) Har kemiprov, bokläsning+analys samt matteprov och en psykologiredovisning nästa vecka. Har inte påbörjat något av dessa och det känns ju jättebra.
Just nu ligger jag i sängen, försökte sova lite till, men det gick inget vidare. Funderar så jävla mycket på allt.
- Gillizz1

Kommentarer
Postat av: Gustavsblogg.se - GBGs största gayblogg

ZARA har fina :)

2010-11-05 @ 14:36:40
URL: http://gustavsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0