Cha cha Bloggen!

Idag vaknade jag med lika kass hals som vanligt, funderar på om jag ska kolla upp den i alla fall? Trotsa min läkarfobi lite eller vad tror ni gulllizzar?! Min bror har gjort en liter varm choklad åt mig, känner mig lite bortskämd men skitsamma, alla älskar ju mig så varför inte utnyttja läget? <33333
Nu har jag putsat fönstren i lägenheten så man kan se in igen, så nu är det slut med att dansa runt naken här.. I alla fall dagtid ;) grrrr 
Nu ska jag hoppa in i duschen, duscha av sjukångest och skolångest,  men skolan löser sig väl? Jag är ju såå himlaaa smart så det ska väl ordna sig eller hur sötizar??! <333<3 Vill Gud att det går åt helvete så gör det antagligen det. Nog om gud, he's a imaginary friend for grown ups har jag fått veta.
Runt halv fem i eftermiddag beger jag mig mot Högby och är barnvakt åt lilla Aurora, thihih titta bortskämda Gillizz1 tjänar egna pengar, braa, gilliz, braa!Det är ju inte så att pappa inte kan betala allt, för det kan han <33 Men jag gillar att ha lite egna pengar, det är bra såhär inför höstshopping och ofantligt många fikor som uppstår med våra bloggläsare och fans <3333 ÄLSKAR ER!!!!!
Fuck you and have a nice day - Gillizz1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0