Bad update

Hey alla små söta kizzimizzar!!!
Jag har nu varit bakis och därefter sjuk och detta har fortskridit i fyra dagar, men nu börjar det bli bättre, så ni söta bloggläsare behöver inte oroa er mera <33<333<33333
I fredags var jag på sammanslaget och förpeppade i ett dygn för lördagen då brudarna kom till min moders lägenhet och vi åt och förfestade lite innan halloweenfesten på SKY. SKY var nice, vi dansade och drack och sen var i alla fall jag ute och vandrade runt på stan och mötte massa roliga människor. SÅ kan det gå.. Jag var hemma runt halv fem och då tog jag mig en dusch och rev ner morsans duschdraperi och draperistången. Det var ett helvete att sätta upp den igen klockan fem på natten, men det gick.
Nu ska jag börja blogga lite mer sötizar så ni inte saknar oss för mycket. Peppa Gillizz2 lite nu så hon vill blogga också. Det kan behövas i dessa kissekatt-tider <3
Vad tycker ni om mina nya bröst? Har ätit massa piller som jag beställde på en sida på internet. www.xxxxxxx.com.  Kan ju inte avslöja den för den är olaglig och då får jag skit för detta, tyvärr gullungar <3 Men fortsätt läsa vår blogg och fortsätt älska oss och Jilliz så lovar jag att ni får guds medgivande vid himlaporten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0